رویداد ملی کارآفرینی اسباب بازی ها و سرگرمی های دریایی

ثبت نام  تماس با ما    

قوانین         بیشتر     

تاريخ هاي مهم

13 دی ماه 1395 پیش رویداد
30 بهمن ماه 1395 (تمدید شد) زمان ارسال ايده ها و رزومه اعضاي تيم ها
30 بهمن ماه 1395 زمان اعلام تيم هاي پذيرفته شده براي رويداد اصلي
30 بهمن ماه 1395 زمان ثبت نام نهايي
18 اسفند ماه بازدید از صنايع و مراکز دريايي
16 الي 18 اسفندماه 1395 زمان برگزاري رويداد



جدول زمان بندی برگزاری رویداد

کار تیمی(18:00-16:30) کارگاه آموزشی تدوین مدل کسب و کار (BM)(16:30-15:30) کار تیمی -
ایده بازار
(15:30-14:00)
نماز و ناهار(14:00-12:00) کارگاه آموزشی تیم سازی ومهارتهای کار تیمی(12:00-10:30) پذیرایی/تیم سازی(10:30-10:00) افتتاحیه(10:00-8:00) روز اول
(16/12/1395)
کار تیمی (18:00-16:30) کارگاه آموزشی حقوق کار آفرینی (16:30-15:30) کار تیمی -
ایده بازار
(15:30-14:00)
نماز و ناهار (14:00-12:00) بازدید (12:00-10:00) کارگاه آموزشی تدوین و بهسازی طرح کسسب وکار(BP) (9:30-8:00) روز دوم
(17/12/1395)
اختتامیه (18:00-16:30) داوری (16:30-15:30) ارائه ایده و طرح (15:30-14:00) نماز و ناهار (14:00-12:00) کارگاه آموزشی مطالعات بازار و تجاری سازی (12:00-11:00) کار تیمی (11:00-9:30) کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره و ارتباط مؤثر (9:30-8:00) روز سوم
(18/12/1395)



جدول هزینه شرکت در رویداد اصلی

آزاد دانشجویی
80 هزارتومان 50 هزارتومان



جدول هزینه شرکت در ایده بازار

آزاد دانشجویی
30 هزارتومان 20 هزارتومان

محورهای رویداد:

  • اسباب بازی های دریایی برای گروه های سنی مختلف
  • تفریحات، سرگرمی های ساحلی و دریایی در حوزه گردشگری
  • حوزه سلامت و ورزش های دریایی
  • بازی های فناورانه دریایی در فضای مجازی
  • طراحی وسایل بازی کودکان به منظور پرورش خلاقیت و مهارت حل مسئله در کودکان با تکیه بر فرهنگ اسلامی - ایرانی

معرفی رویداد:

جهت شناسایی و مواجهه شدن با فرصت های واقعی کسب و کار، چالش های کارآفرینی و بهره مندی از ظرفیت های اقتصادی بومی و منطقه ای حوزه دریا با محوریت اسباب بازی ها و سرگرمی های دریایی، رویداد ملی کارآفرینی اسباب بازی ها و سرگرمی های دریایی، در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی طی یک رویداد سه مرحله ای شامل پنل بیان فرصت¬ها و چالش¬های موجود در حوزه صنعت اسباب بازي ها و سرگرمی های دریایی توسط کارآفرینان و سرمایه گذاران، ایده پردازی حول فرصت¬ها و چالش¬ها، آموزش¬های کاربردی در زمينه جنبه هاي اقتصادي ، کارآفرینی و کسب و کار، انجام کار تیمی (در حین رویداد و پس از آن) و شکل گیری هسته های کارآفرین به صورت مستقل یا زیر نظر سرمایه گذار برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که بخش دانشجویی شامل: ارائه ایده، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نگارش مدل و طرح کسب و کار و داوري آنها می باشد. بخش دانش‌آموزی به عنوان بخش جانبی رویداد تنها شامل بخش ارائه ایده ها و داوري خواهد بود. روز اول رویداد در کنار سایر برنامه ها ایده بازار دریایی نیز برگزار می گردد.در ایده بازار تمام تیم های ثبت نامی این فرصت را می یابند که ایده های خود را مطرح کنند و از میان ایده های ارائه شده داوری و تیم های برگزیده معرفی می شوند و جوایز اهدا می گردد. در کنار این رویداد در تاریخ 15 تا 22 بهمن ماه نمایشگاه اسباب بازی ها و سرگرمی های دریایی نیز برگزار می گردد کلیه شرکت های که در حوزه ی اسباب بازی فعالیت دارند می توانند در این نمایشگاه شرکت نمایند.

چرا باید در این رویداد شرکت کنیم؟


در این رویداد از نیاز و چالش صنعت و بازار شروع و در نهایت با ارائه ایده و راه حل جهت پاسخگویی مسائل و فرصت های واقعی کسب و کار از جانب تیم های شکل گرفته پاسخ داده می شود، لذا در این رویداد شرکت کنندگان:

  • بعد از رویداد با سرمایه گذاران، صنعتگران و فعالان اقتصادی حوزه اسباب بازی ها و سرگرمی های دریایی در جهت راه اندازی و توسعه کسب و کارهای نوپا ارتباط مستقیم خواهند داشت.
  • در روز سوم رویداد، از نمایشگاه اسباب بازی ها و سرگرمی ها جهت فضای ارتباطی و تبلیغاتی بازدید خواهند کرد.
  • گواهی حضور در کارگاه های آموزشی و گواهی ارائه شفاهی ایده دریافت خواهند کرد.
  • تیم های برگزیده جهت استقرار در مراکز رشد معرفی می شوند.
  • 3 تیم برگزیده دانشجویی ضمن دریافت لوح تقدیر، از جوایز و اعتبار لازم جهت راه اندازی طرح و کسب و کار پیشنهادی خود به همراه حمایت های مالی و معنوی برگزارکنندگان و سرمایه گذاران رویداد بهره مند خواهند شد.
  • مسیر لازم برای تبدیل ایده به یک مدل و طرح کسب و کار نوپا را خواهند آموخت.
  • آموزش¬های عملی و کاربردی جهت خلق یک کسب و کار جدید را خواهند آموخت.
  • در قالب تیم‌هایی از قبل تشکیل شده بر روی ایده‌های خود کار خواهند کرد و مهارت های کارتیمی را کسب خواهند کرد.
  • از دانش و تجربیات اساتید دانشگاهی، مربیان، کارشناسان متخصص و تسهیلگران حرفه ای و برتر کشور و همچنین از فضای مربی گری و تسهیگری در حوزه کسب و کار بهره مند خواهند شد.
  • تیم های برگزیده تا شکل گیری هسته های کارآفرین از خدمات پشتیبانی در قالب فضا، امکانات آزمایشگاهی، آموزش¬های تکمیلی و مشاوره¬های لازم (با هماهنگی پارک علم و فناوری خلیج فارس، صنایع و معادن استان بوشهر، صنایع و سرمایه گذاران استان، مراکز شتابدهنده¬، مراکز نوآوری، مراکز رشد و ...) بهره مند خواهند شد.

مربیان و تسهیلگران

  • مهندس بهزاد صادقی

  • وی نزدیک به 30 سال تجربه فنی و مدیریتی در صنعت مهندسی نرم‌افزار دارد. بهزاد صادقی در نیمه دوم دهه 90 میلادی، یک شرکت startup در زمینه امنیت داده‌ها در ایالات متحده تأسیس نمود. در طول هفت سال متعاقب، او موفق شد بیش از 5 میلیون دلار سرمایه برای این startup ...که سرانجام توسط شرکت ICEsoft Technolgies خریداری شد، جذب نماید. در حال حاضر، او مدیر تیم نرم‌افزار شرکت هواپیمایی ماهان و مشاور مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران می‌‍باشد. بهزاد دارای مدرک لیسانس ریاضیات از دانشگاه Caltech (California Institute of Technology) می‌باشد. زمینه تسهیلگری در رویداد: طراحی Business Plan، مذاکره با سرمایه‌گذاران، جذب سرمایه تدوین و پیاده‌سازی استراتژی‌های مدیریت محصول، بازاریابی و فروش تیم‌سازی، بزرگ کردن تیم‌، scale کردن ساختار عملیاتی شرکت



  • مهندس میثم زرگرپور

  • میثم زرگرپور، مهندس عمرانی است که یک روز به خودش آمد و دید زیاد هم دوست ندارد بقیه‌ی عمرش را با مشکلات آب و محیط زیست بگذارند. برای همین مدرک فوق لیسانس‌اش از دانشگاه شریف و چندین و چند سال سابقه‌ی کاری در این زمینه را کنار گذاشت و رفت سراغ خواندن چیزی که همیشه دوستش داشت؛ یعنی مدیریت. دانش تحصیل در MBA مالی و سرمایه‌گذاری به او کمک کرد حوزه‌های مختلفی از کار را تجربه کند: از بازاریابی بین‌المللی برای شرکت‌های ساختمانی در خارج از کشور گرفته تا حضور در صنعت فناوری اطلاعات به‌عنوان مشاور نوآوری. اما اگر از او بخواهید کارهای مهمی که تا به حال انجام داده را نام ببرد، قطعاً دو مورد را از قلم نخواهد انداخت: یکی مشارکت در راه‌اندازی کافه آی.تی (به‌عنوان یک فضای کاری مشترک برای علاقمندان به کارآفرینی) و دیگری 10 سال حضور جدی رسانه‌ای در رادیو و تلویزیون به‌عنوان نویسنده و طراح برنامه. اخیراً هم به شبکه‌های اجتماعی علاقه‌ی زیادی پیدا کرده و در بعضی از آنها به شدت فعال است.



  • دکتر سید محمد حسین غفوری

  • -دکتری مدیریت تکنولوژی دانشگاه علامه طباطبایی -کارشناسی ارشد MBA دانشگاه صنعتی شریف -مدیر عامل شرکت خدمات هوشمند حصین همراه پردیس (1392 تا کنون) در سوابق وی فعالیتهای متعددی دیده می شود از جمله: مشاور مدیر عامل شرکت فناپ قائم مقام مدیر عامل شرکت حصین ایمن عضو شورای سردبیری روزنامه شریف مشاور مدیر عامل شرکت تدامیس (تدبیرگران امین سرمایه( قائم مقام مدیریت واحد سرمایه‌گذاری خطرپذیر شركت فناپ كارشناس كارگروه سرمایه‌گذاران كارآفرین جشنواره‌ی ملی شیخ بهایی عضو سابق هیات اجرایی گروه مشاوره مدیریت شریف (مجری طرح‌های‌ پژوهشی مدیریت و اقتصاد، برای برخی سازمان‌های دولتی( سرپرست گروه تحقیقاتی "امکان‌سنجی اجرای میلک‌ران در انبارهای قطعات مونتاژی" در شرکت ایران خودرو (پروژه اینترنشیپ) (1387( طراحی و ساخت بالن هوای گرم تحقیقاتی در ابعاد بزرگ (1382( طراحی و ساخت مدار شمارنده (1379( عضو گروه سازنده آب¬گرم‌کن خورشیدی (1379( نویسندگی، عکاسی و کوهنوردی (فتح سبلان و عضو تیم صعود کننده به دماوند) از جمله علایق و فعالیت‌های دیگر اوست.



  • مهندس محمد امینی میلانی



  • دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی مدیر توسعه کسب وکار شرکت توسعه کسب وکار فناوری اعتماد (تکفا) در سوابق وی مدیر عامل شرکت راهکار اقتصاد و مدیریت بدیع (گروه مشاوره مدیریت شریف)، مدیر توسعه کسب وکار شرکت هوشمندسازان جهان، کارشناس ارزیابی سرمایه گذاری خطرپذیر دپارتمان سرمایه گذاری نفت و گاز شرکت پیشگامان نوآوران دانا –(سرمایه گذاری خطرپذیر دانا)، کارشناس پژوهش و طراحی محصول مؤسسه هدایت فرهیختگان جوان و مربی و مشاور تیمها و رویدادهای استارتاپی دیده می شود. سوابق پژوهشی وی: بررسی چالشها و موانع موجود در ارتقاء جایگاه نوآوری و اقتصاد دانش بنیان در ایران بررسی روشها و مدلهای مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار (BPR) و تناسب سنجی اجرای آن. تدوین مدل طراحی افزونه ارائه مسیر تحصیلی به سامانه هدایت شغلی و تحصیلی ...